sunnuntai 18. marraskuuta 2012

MÄ HALUAN JÄTTÄÄ SEN KAIKEN TAAKSEPÄIN






"Mä olen kyllästynyt niihin,
Voimiin jotka ohjailee mun elämää.
Jotka vie mukanaan ja itseensä rakastuttaa.
En tiedä onko se väärin,
Kun en suostunutkaan pystyyn kuolemaan.
Sillä niin olis käynyt,
Jos ois jäänyt eiliseen kii."


Yks rankka viikonloppu takanapäin, vihdoin. Liikaa riitoja, kyynelii ja ärsyyntymistä. Oon tajunnu kans, et ketkä mun elämäs on niitä tärkeitä ihmisii, joita ilman olis vaikeeta elää. Iso kiitos kuuluu Tiinalle<3 Puhuttii Tiinan kans vähän yli tunti puhelimes, ja heti tuli paaaljon parempi fiilis:> 

Nyt alkaa siis viikko hyvillä mielillä ja hymy huulilla!(: Ilta jatkuu kokeitten lukemisen kans ja voisin harkita nukkumaa menemist aikasin:> Hyvää viikonalkuu kaikille!(: 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti